Keitä olemme?
Köysikauppa on JP Marinservice Ab:n ylläpitämä köysiin ja veneilytarvikkeisiin keskittynyt verkkokauppa. Olemme helposti lähestyttävä erikoisliike. Verkkokauppamme koostuu pelkästään omassa varastossa olevista tuotteista nopean toimituksen varmistamiseksi. Emme pidä verkkokaupassa tuotteita, joita meillä ei ole.
Edustamme pääasiassa Liroksen ja Roblinen köysiä, kauttamme saat koko heidän valikoiman ja pleissauspalvelumme tekee köysiin sellaiset päätteet kuin haluatte.
Miten tilaan?
Tuotteet tilataan verkkokaupan kotisivuilla siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö kassapalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Voinko luottaa maksunvälittäjään?
Verkkokaupassamme käytämme maksunvälittäjänä ensisijaisesti Paytrailia. Paytrailia käyttävät lähes kaikki tunnetut suomalaiset verkkokaupat. Paytrail on suomalainen maksulaitos ja osa Nets -konsernia. Sen lisäksi voitte maksaa ostoksenne tilisiirrolla suoraan yrityksemme pankkitilille. Tällöin tilauksenne käsitelleen kun maksu näkyy tilillämme.
Kauanko tilauksen toimitus kestää?
Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen ovat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen 2-4 arkipäivää. Tarkemmat ajat ilmoitetaan tuotevaihtoehtojen yhteydessä. Verkkokaupan tuotteet löytyvät pääasiassa kaikki omasta varastostamme nopean toimituksen varmistamiseksi. Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan verkkokaupan etusivulla https://www.koysikauppa.fi
Miten seuraan tilaukseni etenemistä?
Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus.
Tilauksen käsittelyn jälkeen saat sähköpostiisi vielä vahvistuksen tilauksen käsittelystä, viesti sisältää myös seurantakoodin lähetyksellesi. Koodi löytyy viestin lopusta, klikkaamalla koodia pääset suoraan Matkahuollon seurantasivulle. Mikäli et löydä vahvistusviestejä sähköpostistasi, tarkista roskaposti- sekä mainospostikansiot.
Haluaisin palauttaa tuotteen, miten toimin?
Sinulla on kuluttajansuojalain mukainen oikeus peruuttaa tilauksesi 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Peruutusilmoitukseen sinun tulee merkitä nimesi, osoitteesi, tilauspäivä sekä tilausnumero. Näin osaamme yhdistää ilmoituksen oikeaan tilaukseen. Ilmoituksen ensisijainen lähetystapa on sähköposti info@koysikauppa.fi
Tuote tulee palauttaa 14 päivän kuluessa peruutusilmoituksesta alkuperäiskunnossa ja alkuperäispakkauksessa. Palautuskustannukset ovat asiakkaan vastuulla. Liitä kopio peruutusilmoituksesta tuotepalautuksen yhteyteen. Mikäli tuotetta on käytetty, pidätämme oikeuden laskuttaa arvonalennuksesta.
Jos haluat palauttaa tai vaihtaa tuotteita tarkistusajan jälkeen, ole suoraan yhteydessä meihin. Palauttaessasi toimitetun tilauksen, liitä siihen mukaan nimesi ja yhteystietosi sekä tilinumerosi rahojen palautusta varten. Palautamme maksamasi summan kokonaisuudessaan 14 päivän kuluessa peruutusilmoituksen saapumisesta, mikäli tuote on palautettu tai se on todistettavasti annettu posti/matkahuollon kuljetettavaksi palautusosoitteeseen.
Palautusosoite:
JP Marinservice Ab
Lapväärtintie 949
64300 Lapväärtti
info@koysikauppa.fi
HUOM!
Peruutusoikeus ei koske asiakkaan toivomuksesta valmistettua tai muunneltua tuotetta. Esimerkiksi mittojen mukaan valmistetut köydet ja vaijerit ovat tällaisia.